Teacher talk at Ly Tu Tan High school, Hanoi and Its implications for effective classroom interactions = Việc sử dụng ngôn ngữ của giáo viên tại trường THPT Lý Tử Tấn, Hà Nội và những gợi ý để đạt được sự tương tác hiệu quả trong lớp học. M.A Thesis Lingu

Title: Teacher talk at Ly Tu Tan High school, Hanoi and Its implications for effective classroom interactions = Việc sử dụng ngôn ngữ của giáo viên tại trường THPT Lý Tử Tấn, Hà Nội và những gợi ý để đạt được sự tương tác hiệu quả trong lớp học. M.A Thesis Lingu
Authors: Nguyễn, Thị Bích Ngọc, supervisor
Lê, Thanh Hoa
Keywords: Tiếng Anh;Phương pháp giảng dạy;Ngôn ngữ;Giáo viên
Issue Date: 2012
Publisher: ĐHNN
Abstract: Electronic Resources
40 p. + CD-ROM
M.A. Thesis. English Teaching Methodology -- University of Languages and International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2011
The success of teaching depends to a large extent on interactions that occur between teachers and students and the happening of interaction is affected directly by ways of teacher talk. The aims of the study were threefold: (1) to investigate the current s (...)
URI: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40568
Appears in Collections:ULIS - Master Theses

Nhận xét