Using task-based language teaching to increase students’ participation in speaking lessons: An action research at Đức Thiện vocational school = Sử dụng phương pháp dạy học giao nhiệm vụ để tăng cường sự tham gia của học sinh trong các giờ học nói: Nghiên

Title: Using task-based language teaching to increase students’ participation in speaking lessons: An action research at Đức Thiện vocational school = Sử dụng phương pháp dạy học giao nhiệm vụ để tăng cường sự tham gia của học sinh trong các giờ học nói: Nghiên
Authors: Dương, Thị Nụ , supervisor
Nguyễn, Thị Thu Hiền
Keywords: Phương pháp dạy học;Kỹ năng nói;Phương pháp giao nhiệm vụ;Tiếng Anh
Issue Date: 2013
Publisher: University of Languages and International Studies
Abstract: Electronic Resources
M.A. Thesis. English Linguistics Teaching Methodology -- University of Languages and International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2013
When teaching speaking skill to non-major English students at Đức Thiện Vocational School, the author of this research found that most of the students did not participate in speaking lessons actively. They often kept silent or paid no attention to speaking (...)
URI: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/39885
Appears in Collections:ULIS - Master Theses

Nhận xét