Using task-based language teaching to increase students’ participation in speaking lessons: An action research at Đức Thiện vocational school = Sử dụng phương pháp dạy học giao nhiệm vụ để tăng cường sự tham gia của học sinh trong các giờ học nói: Nghiên
Title: | Using task-based language teaching to increase students’ participation in speaking lessons: An action research at Đức Thiện vocational school = Sử dụng phương pháp dạy học giao nhiệm vụ để tăng cường sự tham gia của học sinh trong các giờ học nói: Nghiên |
Authors: | Dương, Thị Nụ , supervisor Nguyễn, Thị Thu Hiền |
Keywords: | Phương pháp dạy học;Kỹ năng nói;Phương pháp giao nhiệm vụ;Tiếng Anh |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | University of Languages and International Studies |
Abstract: | Electronic Resources M.A. Thesis. English Linguistics Teaching Methodology -- University of Languages and International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2013 When teaching speaking skill to non-major English students at Đức Thiện Vocational School, the author of this research found that most of the students did not participate in speaking lessons actively. They often kept silent or paid no attention to speaking (...) |
URI: | http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/39885 |
Appears in Collections: | ULIS - Master Theses |
Nhận xét
Đăng nhận xét