Teachers’ perceptions and practices regarding to teaching the inductive approach to teaching grammar – A case study at a Hanoi-based university = Điển cứu về nhận thức và thực tế giảng dạy của giáo viên đối với đường hướng dạy ngữ pháp quy nạp tại một trư
Title: | Teachers’ perceptions and practices regarding to teaching the inductive approach to teaching grammar – A case study at a Hanoi-based university = Điển cứu về nhận thức và thực tế giảng dạy của giáo viên đối với đường hướng dạy ngữ pháp quy nạp tại một trư |
Authors: | Lê, Văn Canh , supervisor Nguyễn, Thị Điệp |
Keywords: | Ngữ pháp quy nạp Tiếng Anh Phương pháp giảng dạy |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | University of Languages and International Studies |
Abstract: | M.A. Thesis. English Methodology -- University of Languages and International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2013 This study was aimed to investigate teachers’ perceptions and practices in regarding grammar teaching at Hanoi University of Industry (HAUI). The data for the study were collected through class observations and interviews with ten English teachers at the F (...) Electronic Resources |
URI: | http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/41476 |
Appears in Collections: | ULIS - Master Theses |
Nhận xét
Đăng nhận xét