Teachers’ perceptions and practices regarding to teaching the inductive approach to teaching grammar – A case study at a Hanoi-based university = Điển cứu về nhận thức và thực tế giảng dạy của giáo viên đối với đường hướng dạy ngữ pháp quy nạp tại một trư

Title: Teachers’ perceptions and practices regarding to teaching the inductive approach to teaching grammar – A case study at a Hanoi-based university = Điển cứu về nhận thức và thực tế giảng dạy của giáo viên đối với đường hướng dạy ngữ pháp quy nạp tại một trư
Authors: Lê, Văn Canh , supervisor
Nguyễn, Thị Điệp
Keywords: Ngữ pháp quy nạp
Tiếng Anh
Phương pháp giảng dạy
Issue Date: 2013
Publisher: University of Languages and International Studies
Abstract: M.A. Thesis. English Methodology -- University of Languages and International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2013
This study was aimed to investigate teachers’ perceptions and practices in regarding grammar teaching at Hanoi University of Industry (HAUI). The data for the study were collected through class observations and interviews with ten English teachers at the F (...)
Electronic Resources
URI: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/41476
Appears in Collections:ULIS - Master Theses

Nhận xét