An exploratory study on the teaching and learning at post-listening stage by International Standard Program students, ULIS-VNU = Nghiên cứu thực trạng dạy và học ở giai đoạn sau khi nghe cho sinh viên nhiệm vụ chiến lược Trường Đại Học Ngoại Ngữ- ĐHQGHN.
| Title: | An exploratory study on the teaching and learning at post-listening stage by International Standard Program students, ULIS-VNU = Nghiên cứu thực trạng dạy và học ở giai đoạn sau khi nghe cho sinh viên nhiệm vụ chiến lược Trường Đại Học Ngoại Ngữ- ĐHQGHN. | 
| Authors: | Nguyễn, Thị Ngọc Quỳnh , supervisor Bùi, Thị Hằng | 
| Keywords: | Tiếng Anh;Kỹ năng nghe;Phương pháp dạy học | 
| Issue Date: | 2013 | 
| Publisher: | University of Languages and International Studies | 
| Abstract: | M.A.
 Thesis. English teaching methodology -- University of Languages and 
International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2013 The recent education reform, most obviously in ELT has brought a new identity to the teaching procedure of language skills, comprising three stages: Pre, While and Post stage. However, the importance of the post stage tends to be lowered as the optional pa (...) Electronic Resources | 
| URI: | http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/41481 | 
| Appears in Collections: | ULIS - Master Theses | 
Nhận xét
Đăng nhận xét