Teachers’ Use of Classroom-management Activities to Involve the Students in English-speaking Lessons at Thụy Hương High School, Hải Phòng = Việc sử dụng các hoạt động quản lý lớp học của giáo viên nhằm thu hút học sinh tham gia vào tiết học nói tiếng Anh

Title: Teachers’ Use of Classroom-management Activities to Involve the Students in English-speaking Lessons at Thụy Hương High School, Hải Phòng = Việc sử dụng các hoạt động quản lý lớp học của giáo viên nhằm thu hút học sinh tham gia vào tiết học nói tiếng Anh
Authors: Trần, Xuân Điệp , supervisor
Vũ, Thị Thương--
Keywords: Kỹ năng nói;Phương pháp giảng dạy;Hoạt động quản lý lớp học;Tiếng Anh
Issue Date: 2013
Publisher: ĐHNN
Abstract: M.A. Thesis. English teaching methodology -- University of Languages and International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2013
In this minor thesis, a survey research was conducted to investigate the influence of the teachers’ classroom management on the students’ participation in English-speaking lessons. 8 English-speaking lessons were observed and the two sets of survey questio (...)
Electronic Resources
URI: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/41450
Appears in Collections:ULIS - Master Theses

Nhận xét