Title: Using mind mapping techniques to develop Ly Thuong Kiet high school 11th grade students’ reading text summary skills = Nghiên cứu việc ứng dụng biểu đồ tư duy để phát triển kỹ năng tóm tắt bài đọc cho học sinh lớp 11 trường THPT Lý Thường Kiệt. M.A Thesis Authors:

Title: Using mind mapping techniques to develop Ly Thuong Kiet high school 11th grade students’ reading text summary skills = Nghiên cứu việc ứng dụng biểu đồ tư duy để phát triển kỹ năng tóm tắt bài đọc cho học sinh lớp 11 trường THPT Lý Thường Kiệt. M.A Thesis
Authors: Đỗ, Bá Quý , supervisor
Nguyễn, Thị Thúy Vân
Keywords: Tiếng Anh;Phương pháp giảng dạy;Bài đọc;Lớp 11;Phổ thông trung học;Biểu đồ tư duy
Issue Date: 2012
Publisher: University of Languages and International Studies
Abstract: Electronic Resources
41 p. + CD-ROM
M.A. Thesis. English Teaching Methodology -- University of Languages and International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2012
This study was done aiming at finding out the more useful teaching methods for improving students’ reading text summary skills, testing the effectiveness of using mind-mapping techniques to develop 11th grade students’ reading text summary skills compared (...)
URI: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40451
Appears in Collections:ULIS - Master Theses

Nhận xét