Self-efficacy of native and non-native English speaker teachers = Hiệu lực bản thân của giáo viên tiếng Anh bản ngữ và không bản ngữ. M.A Thesis Linguistics: 60 14 10

Title: Self-efficacy of native and non-native English speaker teachers = Hiệu lực bản thân của giáo viên tiếng Anh bản ngữ và không bản ngữ. M.A Thesis Linguistics: 60 14 10
Authors: Phùng, Hà Thanh, supervisor
Nguyễn, Thị Thu Hà
Keywords: Tiếng Anh;Phương pháp giảng dạy;Giáo viên
Issue Date: 2011
Publisher: University of Languages and International Studies
Abstract: 63 p. + CD-ROM
M.A. Thesis. English Language Teaching Methodology -- University of Languages and International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2011
One of the much under-researched areas in English language education in Vietnam and elsewhere is teacher self-efficacy. Whereas in developed educational systems, it is widely acknowledged that self-efficacious teachers effectively create learning environme (...)
Electronic Resources
URI: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40585
Appears in Collections:ULIS - Master Theses

Nhận xét