Self-efficacy of native and non-native English speaker teachers = Hiệu lực bản thân của giáo viên tiếng Anh bản ngữ và không bản ngữ. M.A Thesis Linguistics: 60 14 10
| Title: | Self-efficacy of native and non-native English speaker teachers = Hiệu lực bản thân của giáo viên tiếng Anh bản ngữ và không bản ngữ. M.A Thesis Linguistics: 60 14 10 | 
| Authors: | Phùng, Hà Thanh, supervisor Nguyễn, Thị Thu Hà | 
| Keywords: | Tiếng Anh;Phương pháp giảng dạy;Giáo viên | 
| Issue Date: | 2011 | 
| Publisher: | University of Languages and International Studies | 
| Abstract: | 63 p. + CD-ROM M.A. Thesis. English Language Teaching Methodology -- University of Languages and International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2011 One of the much under-researched areas in English language education in Vietnam and elsewhere is teacher self-efficacy. Whereas in developed educational systems, it is widely acknowledged that self-efficacious teachers effectively create learning environme (...) Electronic Resources | 
| URI: | http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40585 | 
| Appears in Collections: | ULIS - Master Theses | 
Nhận xét
Đăng nhận xét