Self-efficacy of native and non-native English speaker teachers = Hiệu lực bản thân của giáo viên tiếng Anh bản ngữ và không bản ngữ. M.A Thesis Linguistics: 60 14 10
Title: | Self-efficacy of native and non-native English speaker teachers = Hiệu lực bản thân của giáo viên tiếng Anh bản ngữ và không bản ngữ. M.A Thesis Linguistics: 60 14 10 |
Authors: | Phùng, Hà Thanh, supervisor Nguyễn, Thị Thu Hà |
Keywords: | Tiếng Anh;Phương pháp giảng dạy;Giáo viên |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | University of Languages and International Studies |
Abstract: | 63 p. + CD-ROM M.A. Thesis. English Language Teaching Methodology -- University of Languages and International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2011 One of the much under-researched areas in English language education in Vietnam and elsewhere is teacher self-efficacy. Whereas in developed educational systems, it is widely acknowledged that self-efficacious teachers effectively create learning environme (...) Electronic Resources |
URI: | http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40585 |
Appears in Collections: | ULIS - Master Theses |
Nhận xét
Đăng nhận xét