Factors causing students' anxiety in English speaking classes in Le Quy Don high school, Dong Da, Hanoi = Tác nhân gây lo lắng cho học sinh trong việc nói tiếng Anh trên lớp tại trường trung học phổ thông Lê Quý Đôn - Đống Đa, Hà Nội. M.A Thesis Linguisti

Title: Factors causing students' anxiety in English speaking classes in Le Quy Don high school, Dong Da, Hanoi = Tác nhân gây lo lắng cho học sinh trong việc nói tiếng Anh trên lớp tại trường trung học phổ thông Lê Quý Đôn - Đống Đa, Hà Nội. M.A Thesis Linguisti
Authors: Phạm, Thị Hạnh , supervisor
Nguyễn, Thị Nhài
Keywords: Phương pháp giảng dạy;Kỹ năng nói;Tiếng Anh
Issue Date: 2012
Publisher: University of Languages and International Studies
Abstract: 40 p. + CD-ROM
M.A. Thesis English Teaching Methodology -- University of Languages and International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2012
Considered to be an important affective variable, anxiety has been found to be correlated with English-speaking achievement. Andres (2002) asserted that “If we want our students to develop their inherent potential to learn, the affective variables such as (...)
Electronic Resources
URI: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40494
Appears in Collections:ULIS - Master Theses

Nhận xét