Teachers' perceptions of the task-based approach to speaking skills - a case of grade 11, Nguyen Hue gifted High School, Ha Dong, Hanoi = Nhận thức của giáo viên về đường hướng dạy học theo nhiệm vụ đối với kỹ năng nói: Nghiên cứu trường hợp lớp 11, trườn

Title: Teachers' perceptions of the task-based approach to speaking skills - a case of grade 11, Nguyen Hue gifted High School, Ha Dong, Hanoi = Nhận thức của giáo viên về đường hướng dạy học theo nhiệm vụ đối với kỹ năng nói: Nghiên cứu trường hợp lớp 11, trườn
Authors: Lê, Văn Canh, supervisor
Hoàng, Thùy Hương
Keywords: Nhận thức;Giáo viên;Phương pháp dạy học;Kỹ năng nói;Lớp 11
Issue Date: 2010
Publisher: ĐHNN
Abstract: 41 p. + CD-ROM
M.A. Thesis TEFL Methodology -- College of Foreign Languages. Vietnam National University, Hanoi, 2010
Electronic Resources
URI: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40890
Appears in Collections:ULIS - Master Theses

Nhận xét