Teachers' perceptions of the task-based approach to speaking skills - a case of grade 11, Nguyen Hue gifted High School, Ha Dong, Hanoi = Nhận thức của giáo viên về đường hướng dạy học theo nhiệm vụ đối với kỹ năng nói: Nghiên cứu trường hợp lớp 11, trườn
Title: | Teachers' perceptions of the task-based approach to speaking skills - a case of grade 11, Nguyen Hue gifted High School, Ha Dong, Hanoi = Nhận thức của giáo viên về đường hướng dạy học theo nhiệm vụ đối với kỹ năng nói: Nghiên cứu trường hợp lớp 11, trườn |
Authors: | Lê, Văn Canh, supervisor Hoàng, Thùy Hương |
Keywords: | Nhận thức;Giáo viên;Phương pháp dạy học;Kỹ năng nói;Lớp 11 |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | ĐHNN |
Abstract: | 41 p. + CD-ROM M.A. Thesis TEFL Methodology -- College of Foreign Languages. Vietnam National University, Hanoi, 2010 Electronic Resources |
URI: | http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40890 |
Appears in Collections: | ULIS - Master Theses |
Nhận xét
Đăng nhận xét